הקרן להשתלות שיער - HTF

השתלת שיער בבת ים

הקרן להשתלת שיער פועלת באופן צמוד עם קליניקות השתלת השיער המתקדמות והאיכותיות ביותר בעולם, והינה חברה פעילה בארגוני שיקום והשתלות השיער המובילים בארה”ב ובטורקיה, ביניהם ארגון ה-ABHRS – הארגון היחידי שמוסמך לבצע השתלות שיער.

גלה מחדש את השיער שלך.
קבל מחדש את הביטחון שלך.

איבוד שיער יכול להיות יותר מסתם שינוי פיזי. זה יכול להשפיע על הביטחון העצמי שלך, על הדימוי העצמי שלך ועל הדרך שבה אתה מתקשר עם העולם. אצלנו ב-HTF, אנו מבינים את ההשפעה העמוקה של שיער מלא על הראש, ואנו מחויבים לעזור לך להחזיר לא רק את השיער, אלא גם את הביטחון שלך.

ניסיון ומומחיות: צוות המנתחים המיומנים שלנו שינה בהצלחה אלפי חיים עם טכניקות מתקדמות של השתלת שיער.

טכנולוגיה חדשנית: אנו רותמים את ההתקדמות העדכנית ביותר בשיקום שיער, ומבטיחות תוצאות בטוחות, יעילות ובעלות מראה טבעי.

טיפול מותאם אישית: כל מסע נשירת שיער הוא ייחודי. אנו מתאימים את הטיפולים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

תמחור שקוף: ללא עלויות נסתרות. אתה תדע בדיוק למה לצפות.

או השאירו פרטים בטופס הבא ונחזור בהקדם:

מייצגים את מיטב הרופאים המומלצים

לאורך השנים, צברנו ניסיון עשיר בהתאמת טיפולי השתלות שיער וליווינו אלפי ניתוחים שונים ומגוונים.
המומחיות שלנו היא לספק למטופלים שלנו את כל מה שהם צריכים כדי לעבור את תהליך השתלת השיער שלהם עם חיוך על הפנים, החל מהשיחה הראשונה שלנו ועד הנחיתה בארץ.

החל מתיאום ניתוחי השתלת שיער בקליניקות הטובות בישראל ובעולם ואחריות על התוצאות לכל החיים ועד לליווי צמוד לאורך הדרך ושירותים אקסקלוסיביים ומפנקים – אנחנו דואגים לכם לכל פרט ופרט ומבטיחים לכם חוויה קלילה ונעימה, כדי שכל מה שתצטרכו לעשות יהיה לשכב על מיטת הטיפולים ולהנות מהשיער החדש שלכם.

לא משנה מה החלום שלכם, הקרן להשתלת שיער תדע להגשים לכם אותו באמצעות מגוון רחב של טיפולי השתלת שיער:

Realself

HTF

מייצגת את מיטב הרופאים המומלצים ע”י הלקוחות

ISHRS

HTF

הינה חברה בארגון העולמי להשתלת שיער

ABHRS

HTF

חברה באיגוד השתלת השיער האמריקאי

SHR

HTF

חברה בחברה הטורקית של מנתחים פלסטיים ושיקום
doctor-6-e1625182543837.jpg
07

הצוות הרפואי שלנו כאן בשבילכם!

הצוות הרפואי שלנו כולל רופאי עור מקצועיים ובעלי ניסיון עשיר בתחום האסתטיקה הרפואית. הצוות שלנו כאן כדי ללוות אתכם גם לאחר ההשתלה, אנו מספקים ביקורות רפואיות ומעקי התקדמות למשך שנה שלמה לאחר ההשתלה.

ליווי צמוד

מה חשבת, שנשלח אותך לבד עם מילון עברית-טורקית? בקליניקה יחכה לך מתורגמן דובר עברית שיהיה שם לצידך

השתלות ושיקומים

השירותים שלנו

השתלת שיער בשיטת DHI- DR

השתלת שיער בטכנולוגיה המתקדמת בעולם תספק לכם צפיפות שיער גבוהה ללא נזקים מיותרים.

השתלת שיער בשיטת FUE

שיטת השתלת השיער הפופולארית בעולם עם הרופאים המובילים בעולם. מה עוד אפשר לבקש?

השתלת זקן ושפם

הזקנים חזרו לאופנה! רוצה להנות מזקן ושפם מלאים ויפים יותר? יש לנו את הפתרון המושלם.

השתלת גבות

לא נמאס לך מהמראה המלאכותי? השתלת גבות שנראית ומרגישה הכי טבעי שיש.

0 +

שנות ניסיון

K 0 +

השתלות בוצעו

0 +

רופאים מומחים

0

קליניקות

שיטות טיפול מתקדמות ורמה מקצועית גבוהה

Direct Hair Implant

טכניקת DHI

השתלת שיער ישירה (DHI) היא שיטה פופולרית ומתקדמת להשתלת שיער. DHI כרוך בהשתלה ישירה של זקיקי שיער בקרקפת ללא צורך בחתך או בתפרים. זה מביא להליך מהיר ויעיל יותר של השתלת שיער עם אי נוחות מינימלית וזמן החלמה קצר יותר.

בשיטת DHI נעשה שימוש בכלי מיוחד בשם Choi Implanter Pen, המאפשר החדרת זקיקי השיער לקרקפת בזווית, כיוון ועומק ספציפיים להשגת תוצאה במראה טבעי. כלי זה מאפשר גם יצירת חתכים עדינים, אשר עוזרים להפחית צלקות ולקדם ריפוי מהיר יותר.

במהלך הליך DHI, זקיקי השיער נקצרים מאזור התורם, בדרך כלל מהחלק האחורי של הקרקפת, ולאחר מכן מושתלים באזור הנמען. ההליך מבוצע בהרדמה מקומית ומסתיים בדרך כלל תוך מספר שעות.

אחד היתרונות של DHI הוא בכך שהוא מאפשר רמה גבוהה של דיוק ושליטה במהלך תהליך ההשתלה. כתוצאה מכך קו שיער בעל מראה טבעי יותר ושיעור הצלחה גבוה יותר בהשתלה.

בנוסף, DHI מציע זמן החלמה מהיר, כאשר רוב החולים חוזרים לפעילות רגילה תוך מספר ימים. השיער המושתל בדרך כלל יתחיל לצמוח תוך מספר חודשים והתוצאות הסופיות יהיו גלויות לאחר 6 עד 12 חודשים.

טכניקת Micro FUE

Micro FUE, הידועה גם בשם Follicular Unit Extraction, היא שיטת השתלת שיער מודרנית הכוללת חילוץ של זקיקי שיער מאזור התורם והשתלתם לאזור הנמען. שיטה זו היא בחירה פופולרית עבור אלו המבקשים לשקם את שיערם ולשפר את המראה.

במהלך הליך ה-Micro FUE, מומחה ישתמש בכלי מיקרו כדי לחלץ זקיקי שיער בודדים מאזור התורם. לאחר מכן הזקיקים מושתלים בזהירות לאזור המקבל, שם הם יגדלו לשיער בריא וקבוע. ההליך כולו מבוצע בהרדמה מקומית ובדרך כלל ניתן להשלים אותו ביום אחד.

אחד היתרונות של Micro FUE הוא שהוא מביא למינימום צלקות וזמן החלמה מהיר. בניגוד לשיטות המסורתיות של השתלת שיער, Micro FUE אינו דורש שום חתך או תפרים, מה שמפחית את הסיכון להצטלקות ומאפשר החלמה מהירה יותר.

ביקורות לקוחות

מה הלקוחות שלנו מספרים?

אביבה צפריר
אביבה צפריר
Read More
קיבלתי המלצות על הקרן לשהתלת שיער מחברים ורופאים מומחים בעקבות מקרה ייחודי ומסובך. כבר אחרי השיחה הראשונה עם הד”ר, הצלחתי (סוף סוף) לקבל תחושה של תקווה חדשה ואמיתית. נציגי הקרן ליוו אותי לכל אורך הדרך מהשיחה הראשונה ועד לניתוח שהיה הצלחה גדולה. עכשיו אני יכולה לקחת נשימה גדולה ולומר בהקלה, תודה HTF!
רונן שאולוב
רונן שאולוב
Read More
שנים רבות שמלווה אותי הרצון לעשות השתלת שיער, בכל פעם הספק מצא את הדרך שלו חזרה למחשבותיי. אולי זה לא הזמן, הטכנולוגיה לא שם עדיין, אולי זה כואב, בטח זה לא יצליח והרשימה עוד ארוכה. כל זה השתנה לפני 6 חודשים כשהחלטתי לקום ולעשות השתלת שיער בפעם הראשונה. היום התוצאות מדברות בעד עצמן.
עדי כהן
עדי כהן
Read More
אני רוצה להתחיל מלהודות לקרן להשתלת שיער על הטיפול המסור והליווי המקצועי שהעניקו לי מרגע שנפגשנו דרכינו. החוויה הכי מטורפת שעברתי בחיי וזה היה שווה כל רגע! לכל מי שעדיין מתלבט אני אומר “תקומו ותעשו את זה” אחרי 5 חודשים אתם תעמדו מול המראה ותבינו שהגשמתם לעצמכם חלום!
Previous
Next

חדשות ועדכונים

השתלת גבות או קעקוע?

השתלת גבות נחשבת לטרנד סוחף בקרב נשים וזוכה לפופולאריות גואה, כשהיא מציעה את הפתרון המושלם